-
Všetky produkty
-
Kategórie
- Covid 19
- ženy
- muži
- deti
- antioxidanty
- betaglukány
- imunita
- huby
- trávenie
- reflux
- probiotiká
- candida/parazity
- herpes
- pečeň/žlčník
- obličky
- detox/očista tela
- histamínová intolerancia
- srdce/cievy
- cholesterol
- cukrovka
- nervy a pamäť
- štítna žľaza
- energia
- sila/výkon
- kĺby/kosti
- osteoporóza
- oči/zrak
- krása/pleť/pokožka
- vlasy
- spánok/relax
- omega 3
- aminokyseliny
- minerály/vitamíny
- oleje
- spreje
-
Kategórie
- Akciové produkty
- Akciové balíčky produktov
- PANEX produkty
- Vegan produkty
- Edgar produkty
- Polimedel
- Regeneračné krémy a oleje
- Vegetarián produkty
- Doplnkové produkty
Objednávky a reklamácie
Objednávka a Kúpna zmluva
Tovar môže Kupujúci objednať prostredníctvom nákupného košíka na web-stránke Obchodníka (ďalej len „Objednávka“). Kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním Objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť. Odoslaním Objednávky sa Kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
Odoslanú Objednávku potvrdí a akceptuje Obchodník emailom a zároveň oznámi Kupujúcemu dostupnosť a termín dodania tovaru (ďalej len „Potvrdenie objednávky“). Všetky Potvrdené objednávky sú záväzné! Objednávka Kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva na tovar je uzatvorená momentom doručenia Kupujúcemu záväzného Potvrdenia objednávky Obchodníkom. Potvrdenie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, názov a údaje o Kupujúcom, resp. adrese, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, spôsobe prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre Kupujúceho, prípadne iné údaje.
Obchodník sa zaväzuje dodať správny druh, akosť a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa Objednávky a Potvrdenia objednávky, okrem zjavných omylov a v prípade výraznej zmeny ceny tovaru, pričom tovar bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Obchodník má právo zrušiť Objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar v primeranej lehote, tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V takomto prípade Kupujúcemu bez zbytočného odkladu vráti uhradenú sumu v plnej výške alebo mu ponúkne náhradný tovar alebo iné riešenie, ak s tým Kupujúci súhlasí. Obchodník má právo zrušiť Objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s Kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, ...). V prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, Obchodník zašle bez zbytočného odkladu peniaze späť na bankový účet Kupujúceho alebo ich doručí iným spôsobom, ktorý si spolu dohodnú.
Kupujúci berie na vedomie, že nedôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi Obchodníkom a Kupujúcim, ak si Kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému Obchodníka. Obchodník v takom prípade Kupujúceho informuje o takejto skutočnosti.
Obchodník si vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ došlo ku zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod. alebo z dôvodu zásahu správneho či súdneho orgánu, o takomto postupu bude Kupujúci informovaný. Kupujúci berie na vedomie, že v uvedených prípadoch nemôže kúpna zmluva platne vzniknúť.
Cena za tovar a spôsob platby
Predajná cena tovaru platná pre Kupujúceho je uvedená pri každom produkte.
Kupujúci dostane tovar za cenu platnú v čase vyhotovenia Objednávky. Štandardne je zobrazená cena za najmenšie balenie produktu. Po zvolení inej veľkosti alebo druhu je cena okamžite aktualizovaná. Táto cena je konečná a v prípade, ak je Obchodník platcom DPH, tak cena zahŕňa aj DPH. V cene tovaru nie je zahrnutá doprava.
Akcie a zľavy:
Obchodník pri každom znížení ceny uvedie predchádzajúcu cenu tovaru, pričom takouto predchádzajúcou cenou tovaru je najnižšia cena, za ktorú obchodník predával alebo poskytoval tovar:
- v období nie kratšom ako 30 dní pred znížením ceny tovaru, alebo
- od začiatku predaja alebo poskytovania tovaru, ak Obchodník predával alebo poskytoval tovar v období kratšom ako 30 dní pred znížením ceny.
Cena tovaru pred znížením ceny bude uvedená na webovej stránke www.panex.sk prečiarknutím pôvodnej ceny (napr. 10,90€) a pod ňou, alebo nad ňou - bude uvedená cena tovaru v zľave/akcii.
Zľavy z predajných cien nie je možné navzájom kombinovať. Akciové ceny tovaru platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akciového tovaru alebo po dobu časovo určenú.
K základnej cene Objednávky bude pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si Kupujúci vyberie. Cena je odvodená od celkovej hmotnosti objednaného tovaru a aktuálna sadzba je viditeľná priamo v Objednávke (pri každom spôsobe dopravy). Balné je zahrnuté v cene dopravy.
Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Platiť za tovar môže Kupujúci na dobierku úhradou kuriérovi, prevodom na účet alebo prostredníctvom platobného systému CardPay. Platba je možná iba v mene euro.
Riadny daňový doklad (faktúru) posiela/odovzdá Obchodník Kupujúcemu spolu s tovarom, alebo zašle Kupujúcemu prostredníctvom mailu len elektronicky, ak s tým Kupujúci súhlasí pri objednávke tovaru.
Dodanie tovaru
Dodacia lehota na tovar v ponuke Obchodníka je vo väčšine prípadov do 5 pracovných dní od Potvrdenia objednávky, maximálna doba dodania je 14 pracovných dní, alebo po dohode s Kupujúcim sa môže predĺžiť. O dodacej lehote a približnom termíne dodania bude Obchodník Kupujúceho informovať v Potvrdení objednávky.
Tovar bude vyexpedovaný bez zbytočného zdržania po Potvrdení objednávky a po splnení všetkých podmienok pre vyskladnenie. Zásielky odoslané kuriérskou službou sú obvykle doručované do 1 až 2 pracovných dní po odoslaní.
Obchodník zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si Kupujúci vyberie z ponúkaných možností v Objednávke:
a) osobným odberom v Packete.sk,
b) kuriérskou službou.
Miesto odberu je stanovené na základe Objednávky Kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
Informácie o spôsobe dopravy a platbe sú dostupné na webe: Doprava a platba
Tovar bude Obchodníkom primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný objednaný tovar prevziať, pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť Obchodníkovi. Spolu s tovarom dodá Obchodník Kupujúcemu riadnu faktúru (daňový doklad), prípadne aj dodací list, alebo zašle Kupujúcemu prostredníctvom mailu len elektronicky, ak s tým Kupujúci súhlasí pri objednávke tovaru. Obchodník taktiež dodá spolu s tovarom návod na obsluhu a záručný list, ak to vyžaduje povaha tovaru, ako aj ďalšie nevyhnutné doklady k tovaru.
Za tovar zodpovedá Obchodník až do jeho prevzatia Kupujúcim. Obchodník si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru, a preto sa Kupujúci stane vlastníkom tovaru až po úplnom zaplatení kúpnej ceny a po prevzatí tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý Kupujúcim od okamihu, kedy Kupujúci písomne potvrdí prevzatie tovaru.
Obchodník nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru Kupujúcemu zavinené prepravcom, alebo zavinené nesprávne udanou adresou Kupujúceho. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši Obchodník dodaním nového tovaru Kupujúcemu po zaplatení všetkých škôd prepravcom.
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov, avšak poštovné a balné zostáva v takomto prípade vo výške bezo zmeny.
Neprevzatie tovaru Kupujúcim
Uskutočnením objednávky v internetovom obchode www.panex.sk súhlasíte s obchodnými podmienkami uvedenými na našej internetovej stránke, čím uskutočníte u nás ZÁVÄZNÚ objednávku.
Pokiaľ si Kupujúci objedná tovar a neprevezme tento tovar, Obchodník má nárok na vrátenie peňazí, ktoré vynaložil na dopravu tovaru prepravnou spoločnosťou, vratku, ktorú mu za dopravu vyúčtovala prepravná spoločnosť a náklady spojené so zabalením tovaru (krabice, výplňový materiál, lepiace pásky..., ktoré musia byť zlikvidované).
Kupujúci bude o vymáhanej sume informovaný prostredníctvom mailu pri vystavení dobropisu.
Záruky a reklamačný poriadok
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi a týmito VOP, ktorých súčasťou je i Reklamačný poriadok.
Štandardná záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode Obchodníka je 24 mesiacov. Ak z povahy tovaru vyplýva, že ide o tovar, ktorý sa rýchlo kazí a nie je určený na dlhodobé využívanie, takýto tovar má vyznačený dátum spotreby alebo dátum minimálnej trvanlivosti, ktorý určuje jeho dobu spotreby, na ktorú sa vzťahuje záruka Obchodníka. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená riadna faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale Kupujúci ho stratil.
Záruka začína plynúť od prevzatia tovaru Kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí Kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve, je Kupujúci povinný bezodkladne (t.j. najneskôr do 24 hodín) o tom upovedomiť Obchodníka.
Ak má tovar vadu, ktorá je odstrániteľná, má Kupujúci právo, aby táto vada bola bezplatne, včas a riadne odstránená bez zbytočného odkladu, resp. má právo na výmenu za rovnaký tovar bez vady. Kupujúci berie na vedomie, že Obchodník je oprávnený namiesto odstránenia vady vymeniť vždy chybný tovar za bezchybný, pokiaľ to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak má tovar vadu, ktorá je odstrániteľná, ale Kupujúci nemôže pre opätovne sa vyskytnutú vadu po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať, má Kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo od zmluvy odstúpiť.
Ak má tovar vadu, ktorá je neodstrániteľná a ktorá bráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný, má Kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo od zmluvy odstúpiť.
Ak má tovar vadu, ktorá je neodstrániteľná, ale ktorá nebráni Kupujúcemu, aby mohol tovar riadne užívať, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny.
Kupujúci berie na vedomie, že Obchodník neodpovedá za vady tovaru, ktoré boli spôsobené v príčinnej súvislosti s konaním alebo opomenutím Kupujúceho. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním. Reklamovaný tovar je Kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.
Obchodník sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto VOP uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, inak sa má za to, že reklamovaný tovar má vadu, ktorá je neodstrániteľná. Kupujúci bude o výsledku reklamácie informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania emailom alebo telefonicky.
Formulár na odstúpenie od zmluvy je dostupný na webe: www.panex.sk
V Žiline, 01.07.2024